maandag 13 oktober 2008

Ding 12, Spelen in de zandbak van de 23Dingen wiki

Niet moeilijk, dacht ik bij het lezen van ding 12. Maar dat viel toch een beetje tegen. Blijkt echter een kwestie te zijn van gewoon durven.
In de 23Dingen wiki heb ik een stukje gepubliceerd over mijn favoriete muziek, toevallig een musical, van 'Kristina fran Duvemala'. Omdat deze nog niet bestond, heb ik een pagina toegevoegd. Je kunt dat stukje hier lezen: http://23dingen.pbwiki.com/favoriete+musical
Bij de favoriete weblogs heb ik die van mij toegevoegd.
Ik heb vooral ervaren dat zo'n wiki uiteindelijk toch wel kwetsbaar is bij met name het editing op een bestaande pagina (als iemand kwaad wil of niet goed weet wat te doen). Leuk en leerzaam dus dat spelen in de zankbank.

2 opmerkingen:

t-jeen zei

Vraagje: in de tekst heb ik een link opgenomen, maar die zou ik graag onder het woordje 'hier' verstoppen (zodat je doorgelinkt wordt als je in de zin 'dat kun je hier lezen' klikt op hier).
Moet mogelijk zijn, namelijk gezien in andere blogs.

Obdigi zei

Hoi t-jeen,

Hierbij een antwoord op je vraag:
Ga naar je Dashboard.
Kies Berichten Bewerken.
Zoek jouw Bericht 12 en klik op Bewerken.
Dan zie je je eigen tekst.
Klik op de tab HTML bewerken.
Zoek de url op. Dit zal er staan:

Zet tussen de tekens >< het woord hier
Dan staat er dit:
hier
Dat was het. Opslaan en publiceren.
Veel succes.